úterý 23. prosince 2008

Zmoklé pondělí a úterý (22.-23.12.)

Ahoj cykloturisti, užívám si povinného volna. V pondělí jsem vyjel za krásného slunečného počasí a už za Otrokovicemi začalo pršet. Napřed jsem si říkal, že to výdržím, ale nakonec jsem se vrátil. K tomu přišel ještě silný vítr. Viděl jsem paní, jak se snažila v tom větru otevřít deštník. Ve chvíli z něj měla zříceninu. Prostě ženská, když prší tak se musí jít s deštníkem.

V úterý se situace opakovala, ale pršet začalo, když jsem vyšel před dům. Vrátil jsem se a počkal, až to poleví. Vyjížděl jsem za mrholení. Nad Skalků přišel zase silný vítr a déšť se změnil na sněhové jehličky. Pěkně mě to píchalo do tváře. Jel jsem až do Tlumačova a schoval se do vjezdu JZD. Dohnal jsem skupinku lidí na koních, ale než jsem sundal rukavice a vydělal fotoaparát byli pryč. Pod stříškou jsem se rozhodl obléci Goretexové kalhoty. Už jsem měl promočené nohy.

Z tohoto úseku přikládám fotky z výstavby dálničního přivaděče. Je vidět, jak si svezli kvalitní hlínu na hromadu. Udělal jsem fotky z několika míst. Za pár roků budou vzácné. Dokonce odstranili Boží muka. Musím zjistit, co se s tím kamenným křížem stalo. Na tom místě se kdysi stalo neštěstí. Když budu pověrčivý tak na tomto místě na dálnici budou časté nehody.

Když jsem se oblékl a znovu vyjel, tak přestalo pršet a slunce po vyšlapání několika serpentin krásně zazářilo do krajiny. Cítil jsem to jako krásnou odměnu za to, že jsem neutekl domů a pokračoval v nepříjemném počasí. Měl jsem pocit, že paprsky krásně hřejí. Tak jsem si zase kalhoty svlékl. Ve dvou vrstvách se špatně šlape. Trasu jsem trošku protáhl o romantické místo u jezírka. Za chatou se schovával myslivec. Asi hlídal v nedalekém lese stromečky.

Ujel jsem 13 a 27 km v dešti.

22 a 23.12.2008

Žádné komentáře:

Okomentovat