neděle 8. března 2009

Zvýšená hladina Moravy

Zapsal: Karel

Ahoj cykloturisti, na dnešních fotkách neuvidíte sníh, ale trošku víc vody. Od minulého týdne všechno roztálo a v Dřevnici i Moravě se zvedla hladina.

Já jsem jel nejprve po břehu Dřevnice a pod železničním mostem jsem měl štěstí, že na mé straně byl chodník suchý. Už tam byly jen nějaké větve. Zato na přístavišti voda stoupla a zaplavila molo. Fotky jsem posílal minulý týden. Máme štěstí, že na Moravě vybudovali odlehčovací kanál. Dnes byl pod vodou, ale měl ještě rezervy. Běžně se v něm chodí na procházku se psy. Voda se tak rozlila až do lesa za Otrokovice. Ani na hrázi nešlo o nic strašného. Dokonce směrem ke Kvasicím to vypadá v pohodě. Tentokráte se dá říci, že jsme jarní tání zvládli v pohodě. Naše povodňová ochrana má dnes rezervy. Horší to bylo před dvěma roky. To se rozlila voda i do polí a domků u vody.

Dále jsem se vydal do kopce na Žlutavy a tam jsem se zastavil na ranči. Nějaká holka tam trénovala skoky na koníkovi. Trenér byl asi dědeček. Snad jsem někoho neurazil. Uděloval rady a popoháněl k pilnému cvičení. V lese jsem několikrát potkal lidi na procházce s velkými psy. Neměli náhubek ani vodítko. Ze statku nad Kvasicemi jsem udělal fotku, aby bylo vidět jak je tam Morava široká.

Ujel jsem 25 km. Hezké slunečné počasí s 10C
.
Všimli jste si, že je 10 týden. Ještě čtyřikrát a budou Vánoce. Jestli už máte dárky připravené?

8.3.2009

Žádné komentáře:

Okomentovat