středa 10. června 2009

Cyklostezka Napajedla

Ahoj cykloturisti, dnes jsem se vydal na malý výlet zkontrolovat jak daleko je výstavba cyklostezky z Napajedel do Otrokovic. Spíše po železniční most. Otrokovice o stavbě této cyklostezky asi neví a nečiní nic proto, aby asi padesát metrů alespoň zpevnily. V období deště bude tento krátký úsek asi nesjízdný. Cyklista se musí vyškrábat na vyvýšený protipovodňový násep. Po náspu již vede kamenitá cesta do Otrokovic. V této chvíli je to jediná bezpečná cesta pro lidi dojíždějící do zaměstnání v Otrokovicích.
Cyklostezka je už skoro hotová. Chybí jen malý kousek položit asfalt. Už v tomto stavu je použitelná. Na jednom místě ji poškodilo nějaké těžké vozidlo. Jsem zvědavý, jestli to opraví nebo se na to vykašlou. Povrch je z hrubšího asfaltu a myslím si, že nebude lákat bruslaře. Už se těším, jak si zde budu dělat výlety bez použití hlavní cesty.
Po projetí městem jsem si zajel serpentiny na Komárov a pak nad samotu Leopoldov. Zde jsem se nechal zlákat polní cestou a projel jsem se ještě lesem. V lese stojí hezká hájenka a je tu pěkný výhled k Hradišti. Pak jsem prudce sjel před Napajedla a zajel jsem si do zámeckého parku. Domů jsem jel po nové cyklostezce.
Na obrázku trasy je červeně zakreslena nová cyklostezka. Modře je část mé dnešní trasy.
Ujel jsem 28 km za slunečného počasí
07.06.2009

Žádné komentáře:

Okomentovat