sobota 25. července 2009

Do Hamburku za devcaty

Ahoj cykloturisti, zjistil jsem, že musím udělat ve svém životě změnu a nabrat nové zkušenosti. Tak jsem se rozhodl, že pojedu za děvčaty do Hamburku podél Labe.

Teď už vážně, myšlenka na tuto cestu přišla při přečtení informace o slavnostním otevření cyklotrasy podél Labe z Krkonoš do Děčína. Cyklotrasa není celá hotová, ale dá se po ní jet. Když jsem později uviděl časopis Cykloturistika a na titulním listě byl odkaz na cestu podél Labe, bylo rozhodnuto.

V této chvíli mě trápí počasí. Nevím, jestli mám jít teď na vlak do Kolína nebo jet celou cestu na kole. Musím zohlednit, že mám na to jen 22 dnů.

Přípravy byly jako vždy divoké a vrcholem byl pokazený záchod. Obrázky, co všechno vezu už raději neposílám.

Budu se snažit každý den poslat SMS Markovi a on to e-mailem pošle Petrovi. Petr by to mohl dávat na stránky, které už znáte.
Sehnal jsem kožené sedlo Brooks. Dal jsem za něj sadu speciálních skleniček na víno. Možná budu po návratu ještě něco muset doplatit. To záleží od toho, jak moc si zničím dosedací plochu. Myslím, že si umíte představit, co udělá nové sedlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat