pondělí 28. září 2009

Cyklostezka Spytihnev Napajedla

Ahoj cykloturisti, mam pro vás dobrou zprávu. Po devíti měsících se podařilo postavit kus cyklostezky ze Spytihněvi do Napajedel. Průběžně jsem vás informoval o stavbě a na závěr přikládám již historické fotky.

Cyklostezka začíná na konci asfaltové cesty k zahrádkářské kolonii. Nevím jak je dlouhá, ale končí u slepého ramene. Dále se musí jet po hliněné ušlapané cestě. V krásném stromořadí. Myslím si, že se bude ve stavbě pokračovat dále. V této chvíli je postaven ten nejhorší úsek. Zbytek po hliněném chodníčku se dá zvládnout pomalou jízdou. Je to v délce asi 300 m. Pak se přijede do rekreační oblasti Pahrbek. Zde je slepé rameno. Kempink a pláž u slepého ramene. Dále se dá pokračovat po břehu Moravy. Zatím je zde hliněný chodníček. Pokud bude mokro, tak se dá jet do města po cestě a pokračovat po cyklostezce vybudované přes město. Kdo bude chtít, může sjet na cyklostezku podél Moravy a dojet až na konec města. U cyklostezky je i lodní přístaviště.

Za městem je cyklostezka do Otrokovic o které jsem již psal. Dnes jsem se zde, ale rozzlobil. Někdo se pokusil vytrhnou značení cyklostezky. Je vidět jaké šrouby tahal ze země. Na další fotce je vidět stopy a ty prozrazují, že se zde někdo snažil projet motorovým vozidlem. Když vezmu do úvahy, že jsem projel tisíce kilometrů na zahraničních cyklostezkách a nic takového jsem neviděl. Tak se cítím divně. Moji kamarádi a já jsme se snažili na různých místech bojovat za cyklostezky /městské úřady/, a když je máme, tak je někdo začne ničit.

Dnes bylo na cyklostezce hodně rušno. Je zde opravdu hezké prostředí. Ohrady, v kterých se pasou koně. Pěkné zákoutí u slepého ramene. Myslím si, že se cyklodálnice podél Moravy se blíží k úspěšnému konci.

Na mapce je červeně nakreslená hotová část a modře hliněná část.

27.09.2009



Žádné komentáře:

Okomentovat