pondělí 19. dubna 2010

Velikonoční pátek

Ahoj cykloturisti, od rána venku prší a je surovo. Ani psa bych nevyhnal. Jenže já jsem si dal na oběd zdravou stravu. Kysanou smetanu a kukuřičné lupínky. Bylo mně z toho blbě a potřeboval jsem se projet.

Vydal jsem se po cyklotrase podél Moravy směrem na Kroměříž. Když jsem najížděl na trasu na konci Kvasic, tak jsem potkal dvě cyklistky. Obdivoval jsem je, jak jsou to šikovná děvčata, že jim nevadí ani tak surové počasí a drobný déšť. Po nějaké době jsem se dostal na hřeben nad Vrbku a koho to proti sobě nevidím. Zase ta stejná děvčata. Potkali jsme se a smáli jsme se na celé okolí. To je, ale náhoda.

Na fotce můžete vidět další sluneční elektrárnu u Velkých Těšan. O kousek dál se v lesích hodně kácí stromy. Nad Žlutavama jsem opustil kolo a blátem prošel k plotu kamenolomu. Stálo to za to. Myslím si, že je to hezký pohled do díry. Předposlední fotka ve mně vyvolává vzpomínky na bílé domky na pobřeží Istrie. Na závěr mladá veslařka.

Ujeto 38 km. Ve vlhkém a chladném počasí.

02.04.2010
Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat