neděle 17. října 2010

Podzimí Bunč

Ahoj cykloturisti, předpověď meteorologů se nepotvrdila a od rána je hezky. Já jsem se rozhodl využít suchého počasí a odpoledne jsem vyrazil k rozhledně na Bunči /Brdo/. Celá trasa je do kopce, ale já jsem špatně odhadl počasí a je mně zima. Ani šlapání mě nezahřeje. Od hospody na Bunči potkávám pěší turisty a většinou mají natáhnuté kapuce. To je ten vítr asi opravdu hodně mrazivý. Dnes jsem potkal méně než deset cyklistů. U rozhledny byla jedna cyklistka a ta odmítala sjet s kamarádama na horském kole prudký sjezd po kamenech. Také jsem šel pešky. Vím, jak to bolí, když je člověk zdratovaný. Na zpáteční cestě jsem se zastavil u ohně a trošku ohřál. Ten kdo nebyl zmrzlý nikdy nepochopí jak může být oheň z dřeva příjemný. Krásně voní a teplo je opravdické. Domů jsem přijel za mírného deště. Občas spadla kapka.

Ujel jsem 48 km za mrazivého větru.

17.10.2010

Karel


Žádné komentáře:

Okomentovat