sobota 30. října 2010

Skopálíkovy Záhlinice

Ahoj cykloturisti, máme před sebou čtyři dny volna a já jsem se dnes rozhodl pro malý výlet do Záhlinic. Ráno byla teplota pod nulou, ale přes den vyšlo sluníčko.

Vyjel jsem odpoledne podél dálnice do Otrokovic. Už mají na cestě nakreslené bílé pruhy a cesta bude brzo otevřená. Myslel jsem si, že pojedu v pohodě, ale byli tam dva kluci ve starém autě a stále jezdili tam a zpět po JZD cestě. Jezdili hodně rychle a bavili se, jak uskakujeme z cesty. Dnes jsem zažil trapas. Potřeboval jsem vypustit minerálku. Našel jsem si u cesty keř a už jsem rozepínal kalhoty, když jsem si všimnul, že za keřem někdo čopí a koná potřebu. Málem jsem jej smočil. Kdyby to byla holka, tak by si myslela, že jsem exhibicionista. Vidíte, jak snadno se může člověk dostat do průšvihu.

V Záhlinicích jsem jel kolem starého pivovaru na náves před kostel. Na kříži si můžete přečíst, za jakých podmínek dostanete odpustky. Přímo u kostela stojí rodný dům pana Skopalíka. Více si přečtete na fotce. Já už jsem tyto fotky dělal jednou v létě, ale nešťastně jsem držel před objektivem igelit a na fotkách nic nebylo. Ani čápy jsem nevyfotil. Dnes nebyli doma. Komín na hospodě byl prázdný. Za vesnicí jsou velké rybníky a já zde velmi rád jezdím. Některé fotky vám budou určitě povědomé. Je zde výběh pro srnčí zvěř a odchovna bažantů.

Za Kroměřížem jsem najel na cyklostezku a zastavil jsem se jen na místě, kde se opravuje poničená cyklostezka.

Ujel jsem 42 km za slunečného podzimního počasí.

28.10.2010

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat