sobota 1. ledna 2011

Novoroční vyjížďka 2011

Ahoj cykloturisti, startujeme do roku 2011. Doufám, že to bude pro nás rok s hodně ujetými kilometry a všichni se ve zdraví dočkáme příští Novoroční vyjížďky. Nejvíce se bojíme agresivních řidičů. Našim přáním je aby nám postavili cyklostezku mezi Otrokovicemi a Malenovicemi. Na radnici v Otrokovicích a ve Zlíně je hodně nových tváří a všichni před volbami slibovali výstavbu cyklostezek. Uvidíme za rok. Myslím si, že se nespletu. Když teď řeknu, že propojeni nebude.

Dnes jsme se proti jiným vyjížďkám sešli ve velmi hojném počtu. Počasí nám přálo, bylo 0C. Led trošku změknul a gumy se do něj dobře zařezávaly. Po malé poradě jsme se rozhodli, že pojedeme po cyklostezce podél Baťova kanálu do Spytihněvi. Chtěli jsme se vyhnout frekventované silnici na Uh.Hradiště.

Jízda po cyklostezce byla v pohodě, ale cítil jsem, že by se mně sešla odpružená vidlice. Nejhorší byl rozestavěný úsek cyklostezky za Napajedly. Zde se jede po rozryté hlíně, která omrzla a je pokrytá sněhem. Myslím si, že to letos dodělají. Cestou jsme si chtěli najít nějakou hospodu, abychom si mohli dát čaj. Nějak se nám nedařilo a dojeli jsme až do Babic. Zde jsme se otočili a jeli jsme zpět do Otrokovic. Tempo bylo svižné a já jsem jako fotograf nestačil. Navíc mě zajímaly i věci kolem cyklostezky a často jsem zastavoval. Tak se stalo, že mně kamarádi ujeli a v Otrokovicích jsem je už nenašel. Jeli do hospody a já jsem nevěděl kde to je. Navíc se návštěvám hospod vyhýbám a jel jsem domů, abych mohl napsat dnešní cestopis. Později mně zavolal Petr, ať přijdu k němu domů, ale mně se už nechtělo vyjíždět z teplého domova.

Ujeli jsme 30 km za příjemného počasí, při teplotě 0C. Myslím si, že dnes byly dobré podmínky pro vyjížďku na kole.

01.01.2011

Karel


Žádné komentáře:

Okomentovat