sobota 7. května 2011

ŠelaMarathon 2011

Ahoj cykloturisti, dnes vám ukážu několik fotek z akce, na kterou se hodně cyklistů celou zimu připravovalo. Jedná se o Author Šela Marathon na hradě Helfštýn.

http://www.selasport.cz/cz/

Já jsem přijel až po 12 hodině a to už ti nejlepší přijížděli do cíle. Cíl byl na nádvoří hradu, a tam je placený vstup. Tak jsem tam nešel. Zaplatit 40,- Kč za vzhlednutí několika upocených cyklistů se mně zdá hloupost. Úplně stačil hlasitý projev komentátora. Ten se snažil s každým závodníkem v cíli prohodit několik slov a zeptat se na jeho pocity. Jednalo se o závodníky dobře známé ze soutěží.

Před hradem bylo několik stánků a já jsem se nejvíce zajímal o stánek firmy Duratec. Mám od nich dělaný na míru rám horského kola. Byl jsem první, komu dělali speciální úpravu, aby mohl mít na horském kole planetovou převodovku. Dokonce byly na jejich stránkách moje fotky, jak překonávám s plně naloženým kolem dvoutisícová sedla v Alpách. Další stánek, který mne zaujal, byl s čokoládou Toblerone. Slečny tvrdily, že je za zvýhodněnou cenu a já jsem si koupil hořkou čokoládu. V této chvíli můžu říct, že je moc dobrá. Já jsem strašně mlsný a ze všeho mám nejraději hořkou čokoládu.

Postupně jsem šel podle trati dole do vesnice. Dost času jsem strávil čekáním na příjezd cyklistů na cyklokrosovém kole. Zábavné bylo pozorovat cyklisty, jak se umývají a jak čistí pod tlakem svoje miláčky. Teď mně to připadlo úsměvné, ale také jsem dojížděl do cíle jako prase od bláta. To je však už dávno. Jednou jsem na maratonu spal ve staně a několikrát jsem jel na závod i po závodě domů na kole. To jsem však věděl, že se při závodě nesmím zničit, abych měl sílu dojet domů. Nejtěžší byl závěr závodu v houkací sanitce a následné dva měsíce maródění. Na to už, ale nechci vzpomínat. Dnes už se na závody jezdí jen autem a na fotce je vidět kolik jich tam bylo.

Pár fotek jsem vybral do prvního okna a v druhém jsou všechny fotky. Nijak jsem je neupravoval. Fotím malým fotoaparátem bez výsuvného objektivu. Tak je to občas neostré. Spíš doufám, že někoho potěším momentkou.

Karel

07.05.2011

Výběr fotek :



Všechny fotky bez úprav :

Žádné komentáře:

Okomentovat