úterý 28. června 2011

Sázavský Blizák 2011, MTB maraton 18. 6. 2011

Mám to za sebou. Příprava byla pečlivá, kolo přesně vyladěno (a
dvojplacka 26/40 se osvědčila), taktika stanovena a beze zbytku
dodržena. Jenže, povrch trati nebyl suchý jako loni, ale zcela
zabahněný a celý závod pršelo. Po startu jsme vypálili a ještě k
nájezdu do terénu všechny slabší kusy předjeli. Pak jsme ještě
vynechali první bufet a jeli. Klouzalo to šíleně a viděl jsem
spoustu hrůzostrašných "tlamiček". Pití i jídlo přesně podle plánu,
žádná krize ani křeče (celý týden doping hořčíkem). Bohužel, čas v
cíli po ujetí 80 km byl příšerný 5.35 (loni na suchu 4.53 a to jsem
se flákal) a až do 60. km suché boty (pak jsem projel hlubokou
kaluž). I tak to stačilo jen na chvost celkového pořadí, ale s
našich dvou týmů jsem byl nejlepší. Po závodě vyšlo najevo, že jeden
z jezdců stojící na bedně si trať zkrátil, nevím v jaké skupině a
pak podle diskuze také, že na naší trati asi deset pilotů ulilo trať
o cca deset kilometrů, bohužel mapa trati a neočipovaná kola tomu
nahrávají. Vnitřně su spokojený výkonem, s časem nikoliv, potkal
jsem defekty, prasklé řetězy, atd. v tomto smyslu jsem chybu
neudělal, jen jsem si poškrábal brýle od stálého očišťování od
bláta, rozdíl mezi časem celkovým a jízdou jsem měl asi 15 minut.
Vítěz zajel přibližně stejný čas jako loni, což opravdu nechápu,
vychází to na průměr přes 26 km/h.

Zapsal: MC Boris

Žádné komentáře:

Okomentovat