sobota 30. července 2011

Utržená sedlovka

Ahoj cykloturisti, dnes jsem jel přes Lhotu, konala se tam Technoparty. Všude na příjezdových cestách byly policejní hlídky. Na JZD cestě za vesnicí jsem potkal kolonu tábořících aut. Všichni byli z Rakouska a Německa. Jejich vzhled byl divný. Obvykle se takových lidí bojíme.

Dále jsem pokračoval do Šarov po hlavní cestě do Zlína. Najednou se pode mnou kolo podlomilo a ozvala se rána. Já jsem se udržel na nahou a sedlo spadlo dozadu. Zastavil jsem a na první pohled jsem usoudil, že se mně ulomila sedlovka. Měl jsem velké štěstí, že jsem nespadl do cesty. Je zde velký provoz a někdo by mě mohl přejet. Řidič neočekává, že na rovném úseku cyklista spadne. Po odmontování sedlovky z kola jsem zjistil, že se utrhl šroub.

Domů jsem se vydal ve stoje na kole. Musel jsem si stále myslet na to, abych si nesedl. Ke všemu ještě začalo pršet.

Ujel jsem 33 km. Závěr v dešti a bez sedla.

30.07.2011

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat