sobota 16. července 2011

Veteráni

Ahoj cykloturisti, vydal jsem se na návštěvu na Opavsko a cestou jsem se zastavil u historických vozidel v Bravanticích. Bylo to hodně zajímavé sledovat, jak jednotliví nadšenci dokázali opravit a zprovoznit staré stroje. Myslím si, že jsou to velmi šikovní řemeslníci.

Dnes ráno byl dlouho chládek a dobře se jelo. Až kolem desáté hodiny jsem si svlékl dlouhý dres. Pak následovalo fotografování historických vozidel. Po návštěvě jsem se zastavil u větrného mlýna v Zbyslavicích. Pak už jsem uháněl k domovu. Cestou mě v mírném stoupání před kopcem předjel cyklista na galuskáči. Napřed jsem mu nevěnoval pozornost, ale když jsem zjistil, že mu kopce nejdou, tak jsem jej na lehký převod předjel. Nakonec jsme jeli spolu. On tahal rovinky na velký talíř a já jsem udržoval rychlost do kopců. Tak jsem jej ztrácel. Nakonec jseme přijel k hospodě a rozloučili jsme se. Já jsem potřeboval kopit vodu. Koupil jsem Aquila. Jakmile jsem doplnil zásoby, tak jsem v klidu začal uhánět k domovu. Měl jsem v tašce dostatek sladkostí a voda v dnešním vedru byla také zajištěna. Domů jsem dojel v pohodě a měl jsem ještě dosti času abych zaběhl do supermarketu a udělal si nákup na celý týden. Chudáci lidé, kteří stáli se mnou v řadě. Byl jsem propocený a smrděl jsem jak sviňa. Rychle jsem se okoupal a začalo sledování Tour de France v TV.

Dnes jsem udělal malý experiment a změnil jsem svoji trasu. Dostal jsem se do zapomenuté vesničky mezi kopci a bylo tam hezky. Už jen název Obecná škola hovoří za vše. Připomínky starých časů. Svačinu jsem si snědll v Mendlově rodišti.

Ujel jsem 210 km s průměrem 24km/hod. Ke konci dne přišlo horké počasí.

16.07.2011

Karel

Výběr :



Všechno :

Žádné komentáře:

Okomentovat