sobota 15. října 2011

Kroměříž drakiáda

Ahoj cykloturisti, když jsem jel dnes ráno do práce tak bylo -1C. Měl jsem obavy, aby nebyl na cestě led, ale bylo sucho. Po práci se teplota vyšplhala na 8C. To už bylo dobré a vyrazil jsem na výlet.

Nejdříve jsem se zastavil u Záhlinických rybníků. Už mnohokráte jsem vám z tohoto hezkého místa posílal fotky a dnes to udělám znovu. Na jedné fotce vidíte, jak bobři likvidují krásné zdravé stromy. Mezi rybníky jsem dohnal dvě holky na koních. Třetího koně vedly na procházku. V Kroměříži se opravuje hospoda a má na věži zajímavé sluneční hodiny. Na závěr jsem přidal opravené sluneční hodiny z Otrokovic.

Na letišti v Kroměříži se konala Drakiáda. Byli tam rodiče s dětmi, ale i letečtí nadšenci. Mě nejvíce zaujalo, jak letělo letadlo mezi draky. Paní pořadatelka upozorňovala účastníky, ať létají jen ve vymezeném prostoru. Na letišti byl běžný provoz. Viděl jsem start vrtulníku, ale nevyfotil. V hangárech pracovali mechanici na údržbě letadel. Počasí vyšlo na drakiádu úžasně. Sluníčko a mírný vítr.

Ujel jsem 47 km za chladného počasí. Jen sluníčko zlepšovalo náladu.

15.10.2011

Karel

Drakiáda :



Letiště :



Záhlinické rybníky :

Žádné komentáře:

Okomentovat