pátek 28. října 2011

Málem oběšený

Ahoj cykloturisti, dnes jsem byl v Boršicích a nazpět jsem jel po cyklostezce od Veselí. V Kunovicích jsem sjel z cyklostezky a vydal se po silnici k letišti. V té chvíli jsem před sebou zahledl ve výši krku provázek natažený přes cestu. Podařilo se mně jej srazit níže. Brzdil jsem, ale nestihl jsem zastavit. Naštěstí jsem měl tolik energie, že jsem jej přetrhl a nespadl. Kdybych jej zachytil někde na tvíři tak bych byl pořezaný a určitě bych spadl. Byla by to velká škoda. Byl jsem pro kamarády koupit Kontušovku. Měl jsem tašky plné skla.

Na dalších fotkách vidíte pohledy na cyklostezku podél Baťova kanálu. Vypuštěný rybník v Huštěnovicích. Veslaře na Moravě. Než jsem zastavil tak schoval termosku s čajem. Chtěl jsem jej vyfotit, jak pije. Na vodě je už hrozně zima. Jel jsem proti větru a byl ledový. V Blatničce mě zaujala řada dopravních značek.

Ujel jsem 102 km za větrného počasí. V Karpatech bylo zima a u Moravy teplo.

28.11.2011

Karel


Žádné komentáře:

Okomentovat