pátek 18. listopadu 2011

Zimní doplňky

Ahoj cykloturisti, vyměnil jsem nášlapné pedály za obyčejné a to znamená, že přišlo zimní období. Tento týden bývaly noční teploty až -7C. Dnes bylo -6C a když jsem vyjížděl, tak bylo -1C. Mrzne a je kolem bílá mlha. Nevím, jestli je to ten smog co mají na Ostravsku. Přesto jsem se vydal na kole do lesa.

První jsem jel podél potoka a pak ke kapličce na Chlumu. Kousek dál je v lese studánka a pomník zabitého ševce. Tato místa jsem vám už dříve ukazoval. Dnes jsem se rozhodl k průzkumu lesní cesty. Problém byl hned na začátku. Nezapamatoval jsem si správnou cestu z mapy a vydal jsem se jinam. Bloudil jsem po lese a užíval si krásné přírody. Až doma jsem zjistil, kde jsem jezdil. Nevím, jestli ten pocit znáte. Už dlouho jedete a nevíte, kde jste. Pak znejistíte a říkáte si, co bych udělal, kdybych potřeboval rychle najít pevnou cestu. Jsou dvě možnosti. Vrátit se a věřit, že neztratíte cestu. Pokračovat a nějak to dotáhnout do konce. Já jsem nakonec našel cestu, na kterou jsem chtěl dojet. Jen jsem se o jeden kilometr spletl.

Na 14. obrázku vidíte hliněný domeček.

Bylo štěstí, že jsem neměl nášlapné pedály. Ve zmrzlém korytě mně ujelo přední kolo a byl jsem rád, že jsem seskočil na turistické boty. Jednou to nezvládnu a na jaro najdete moji kostru.

Ujel jsem 28 km v chladnu a mlze. Některé fotky se v mlze nepodařily. Něco jsem nachodil i vedle kola.

17.11.2011

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat