sobota 31. prosince 2011

Poslední výlet 2011

Ahoj cykloturisti, toto je opravdu poslední příspěvek v roce 2011. Dnes se udělalo hezky a já jsem si vyrazil do okolních kopců. Většinu obrázků znáte a nebudu popisovat, jak jsem jel. Jen na kopcích po západu slunce začala mokrá cesta přimrzat a slyšel jsem, jak to pode mnou křupe. Potkal jsem na kopci pána a ten říkal, že mám jít pěšky. Prý už je to zledovatělé.

Na první fotce vidíte co má můj mlsný čumáček rád a na poslední co jsem si připravil na Silvestrovskou večeři. Nejsem chudobný, ale o domácnost se špatně starám. Dal jsem si Novoroční závazek, že doma brzo povysávám. Už si nepamatuji, kdy jsem to dělal.

O domácnost se nestarám, ale zato jezdím na kole. Letos jsem celkem ujel 10631 km. Z toho jsem na turistických výletech ujel 10281 km. Na WWW jsem dal přes 60 příspěvků s fotkami a mnohem víc jsem vám jich poslal e-mailem bez zveřejnění na WWW.

Na závěr vám přeji hodně ujetých kilometrů v roce 2012 a hlavně ať nepotkáte žádného debila za volantem.

31.12.2011

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat