středa 10. října 2012

Rozhledna Nivnice


Ahoj cykloturisti, na rozhlednu v Nivnici jsem se vydal po práci. Jel jsem kolem Svaté vody v Malenovicích do Březolup a pak do Prakšic a Drslavic. Tuto trasu jsem tak zvolil schválně, abych se vyhnul velkému provozu na cestách.

Správný název rozhledny je Rozhledna U trojice v Nivnici. Já jsem se na Internetu dočetl, že má velmi pozoruhodné umístění. Totiž stojí skoro na hnoji. To jsem nemohl nechat jen tak a vydal jsem se to ověřit. Bohužel tomuto tvrzení musím dát za pravdu. Rozhledna stojí vedle hnojiště. Na věc se však můžeme dívat i z lepšího pohledu z druhé strany má poutní místo U trojice. To už je hezčí pohled. Nevím, proč k tomuto umístění došlo, ale je to tak.

Pod rozhlednou jsem posvačil. Od oběda v práci bylo už dlouho. Domů jsem vyrazil pozdě a dojel jsem až za tmy. Z Bílovic jsem to risknul a jel jsem po hlavní cestě přes Topolnou. Dalo se to zvládnout, ale tato cesta nemá krajnici a bílé pruhy. V Napajedlích jsem najel na cyklostezku a dojel do Otrokovic.

Ujel jsem, za krásného pozdního odpoledne 88 km.

Karel

05.09.2012


Žádné komentáře:

Okomentovat