čtvrtek 2. ledna 2014

Novoroční jízda 2014

Ahoj cykloturisti, uplynul rok a začínáme další rok. Všichni si přejeme, aby byl lepší. Tímto Vám přeji, aby se vám splnilo všechno, po čem toužíte. Hlavně se vyhýbejte nebezpečným automobilům.

Sešli jsme se na náměstí a jako každý rok jsem některé cyklisty neznal. Hodně se nám to mění.   Potěšitelné bylo, že přijela i cyklistka. Já jsem měl radost, že přijel pán na planetové převodovce. Už nejsem sám. Trošku jsme pokecali a kamarádi se rozhodli jet směrem na Tlumačov. Já jsem měl v plánu stihnout ještě jednu akci. O té napíši v další reportáži.

Za sebe můžu říct, že jsem v minulém roce ujel přes 7000 km. Je to méně než jsem míval v předchozích rocích /10000 km/.  Na jaro bylo smutné počasí bez sluníčka a pak jsem byl na operaci očí. Tak jsem ten rok přečkal. Ani jsem v minulém roce neskončil v příkopě po setkání s autem. Doufám, že to tak bude nadále.

Za zataženého počasí při +5C.

Karel

01.01.2014



Žádné komentáře:

Okomentovat