neděle 5. ledna 2014

Setkání u vánočního stromu – Hostišová 2014

Ahoj cykloturisti, na Hostišové se stále něco děje a já jsem tam opět zavítal. Tentokráte je to hudební vystoupení u kapličky.

První vystoupila skupina Bábinky a zazpívala nám vánočně laděné písničky. Po nich velmi hezky zazpívalo děvčátko ve stylu chrámové písně. Bohužel jsem slovům nerozuměl. Asi to bylo latinsky. Na slovech nezáleží, ale jak jsem to hezky cítil. Škoda, že nám nezazpívala víc písní. Vrcholem vystoupení u kapličky byla kapela Hostband. Ta zde měla hodně příznivců z řad turistů. Kapela se pravidelně účastní různých akcí a turisté tam chodí také.

Kapela si připravila zhudebněné vystoupení na to, co se stalo ve vesnici minulý rok. Ukazovali obrázky s jednotlivými událostmi a zpívali. Já na závěr přikládám fotky z jednotlivých akcí. Nenavštívil jsem všechny, ale část ano.

Je to krásné, když lidé na vesnici pořádají různé akce a mají k sobě blízko.  Zde se můžete podívat na jejich webové stránky.




Domů jsem vyrazil po hřebeni přes Lhotku.

Ujel jsem 24 km při zatažené obloze s 11C.

Karel

05.01.2014

1 komentář:

  1. Dobrý den, jsem ráda, že se Vám zpívání naší malé Lucinky líbilo. Byla to vánoční píseň Adeste Fideles. Mějte se hezky a někdy zase na naší krásné Hostišové nashledanou :)
    Maminka Lucinky Jana

    OdpovědětVymazat