sobota 21. června 2014

Otrokovice triatlon 2014



Ahoj cykloturisti, dnes jsem se před svým výletem jel první podívat na triatlon. Měli tam závodit moji kamarádi a doufal jsem, že někoho vyfotím. Napřed jsem fotil z nadjezdu a pak jsem sjel mezi ně na cestu. Postupně jsem s nimi projel občerstvovací stanice a otočky. Myslím si, že počasí bylo chladné a foukal nepříjemný severní vítr.

Věřím, že někoho moje fotky potěší. Občas je na fotkách vidět utrpení a některé ani nebudu ukazovat. Ti lidé to dělají pro sebe a dokazují si, že na něco mají sílu. Při takovém triatlonu si sportovec opravdu sáhne až na dno svých sil. Já bych si asi troufnul turisticky odjet cyklistickou část. Na jedné kontrole se mně slečna zeptala, proč nezávodím a ta druhá hned dodala. Ještě vypadáte dobře. Na dalším místě jsem poslouchal rozhovor mladých děvčat. Okukovala triatlonisty a hodnotila, jakou kdo má postavu. Někteří chlapi mají opravdu pěkně vypracované svaly. Je za tím však velmi mnoho dřiny a odříkání. Pro mě bylo zajímavější sledovat, jaká mají kola.

Nakonec pěkný zážitek měla slečna s běžícím psem vedle kola. Také se projela a užila si výletu se svým čtyřnohým kamarádem. Ten držák na psa jsem už viděl před desíti rukama v Rakousku na cyklostezce podél Dunaje.

Všechny do se účastnili obdivuji a pře jim hodně dalších sportovních výsledků.

21.06.2014

Karel


 Vybrané fotky :


Fotky :



Žádné komentáře:

Okomentovat