neděle 6. července 2014

Drásal 2014



Ahoj cykloturisti, každý rok se jezdím dívat na maraton horských kol Drásal v Holešově. Je to taková srdeční záležitost. Několikrát jsem se účastnil a rád se sem vracím ochutnat atmosféru závodu. Dnes je od rána zataženo a v Otrokovicích se vystřídaly dvě bouřky. Dokonce jsem musel zavřít prosklený balkón. Času jsem využil ke generálce svého kola. Poprvé jsem ho umyl od bláta a zimní soli. Dal jsem nový řetěz a úzké pláště. Nakonec jsem vyjel až pozdě odpoledne. Protože bylo chladno po dešti, tak jsem si dal dlouhý rukáv a do tašky dlouhé kalhoty. Před Holešovem jsem toho však litoval. Všude bylo sucho a vedro. V dlouhém dresu jsem se cítil špatně.

První jsem jel do cíle a měl jsem štěstí uvidět dojíždět vítěznou ženu nejdelšího maratónu dnešního dne. 175 km s 5000 metry převýšení. Zvládla to za 10 hodin a 32 minut. Je to úžasný čas. První jsem tomu nechtěl věřit, že to děvčátko na kole něco takového dokázalo. V podstatě překonala většinu účastníků dnešního závodu. Moc by mě zajímalo, jak by takový závod zajela cyklistická modelka Huříková. Dále jsem už sledoval dění v cíli. Jako vždy se v zámecké zahradě umístily stánky různých firem. Byly zde atrakce pro děti a to hlavní občerstvení. Zajímavé bylo pozorovat závodníky, jak si umývají svoje miláčky od bláta.

Po nějaké době jsem se vydal dál na trasu. Jel jsem na místa, na kterých jsem v minulých ročnících fotografoval. Letos jsem však udělal málo fotografií. Na cyklostezce u Martinic jsem musel přenášet kolo. Někdo tam rozbil sklo. To bude asi hodně píchnutých duší.

Ujel jsem 50 km, po dešti a s nečekaně ostrým sluncem

05.06.2014

Karel

Fotky :



Žádné komentáře:

Okomentovat