neděle 27. července 2014

Žlutý anděl



Ahoj cykloturisti, pokud by jste chtěli potkat opravdového živého anděla, tak máte možnost. Na cyklostezce podél řeky Morava a Baťův kanál jeden takový jezdí na kole. Je to můj kamarád Petr. Má prodejnu jízdních kol v Otrokovicích Eurobike a ve volném čase pomáhá cyklistům na cyklostezce. Vozí s sebou nářadí a nejčastěji poruchové součástky na jízdním kole. Není to jednoduché. Představte si, kolik existuje rozměrů duší. 26“ 27.5“ 29“ různé šířky a druhy ventilků. Jízdním kolům se věnuje celý život a má velké zkušenosti. Od cykloturistiky až po závodní cyklistiku.

Udělal jsem mu fotky na památku a vyrazil jsem směrem na Pahrbek. Tam jsem zrovna potkal jednoho cyklistu, jak si opravoval píchlé kolo. Ptal jsem se jej, jestli potřebuje pomoc, ale nepotřeboval. Byl to jeden z těch vzorných cyklistů, který s sebou vozí nářadí i náhradní duši. Před Hradištěm byl další takový, ale toho jsem se už neptal. Dá se říct, že skoro vždy na této trase vidím někoho opravovat jízdní kolo.

26.07.2014

Karel


Fotky :


 

Žádné komentáře:

Okomentovat