pátek 24. dubna 2015

Letečtí modeláři halenkovice 2015



Ahoj cykloturisti, jako každý rok i letos mě kamarádi letečtí modeláři pozvali na zahájení sezóny. Počasí vyšlo hezké, jenom foukal silnější vítr. Na letiště jsem jel po cyklostezce přes Napajedla. Hezké počasí vylákalo stovky cyklistů a bruslařů ven. Chvílemi bylo chování lidí na cyklostezce nebezpečné. Všichni se snažili nějak dohnat, co přes zimu zanedbali.

Na letiště jsem přijel odpoledne a bylo tam málo lidí. Tak jsem pokecal s několika známými a udělal fotky. Poprvé jsem viděl z blízka létat dron. Pán s ním přiletěl přede mne a chvíli pózoval.

Když jsem si užil letadel, tak jsem vyrazil na kopec nad Halenkovice a křižovatku na Tabarkách. Dnes jsem jel oblečený na lehko. Jen v tenkém dlouhém oblečení. Před týdnem jsem zde mrzl a fotil sněhové vločky. Dále jsem jel nad Kvasice a po cyklostezce s větrem do zad domů. Byl to hezký odpolední výlet.

Ujel jsem 42 km, za slunečného počasí se silnějším větrem.

11.04.2015

Karel

Fotky z letiště :


Fotky z cesty :




Žádné komentáře:

Okomentovat