neděle 13. března 2016

Kříž u cesty



Ahoj cykloturisti, přes okno to vypadá dobře, ale venku moc teplo není. Já jsem si před týdnem myslel, že už budu jezdit v lehčím oblečení. Přesto příznaky jara už zde jsou. Jsem ospalý. Včera jsem přišel před půl devátou z práce a začal jsem večeřet u televize. Usnul jsem.  Ani nevím, kdy jsem se probudil. Vypl jsem TV a vlezl do postele. Ráno jsem nádobí uklidil. Po snídani jsem si četl knížku o Windows 10 a znovu jsem usnul. Myslím si, že je to tím pochmurným jarním počasím. Odpoledne jsem vyjel na výlet. Vzal jsem si kuklu na hlavu a dobře jsem udělal. Venku byl ledový vítr a 4C.

Vydal jsem se směrem na Sazovice. Za vesnicí je u cesty kříž. Jak se říká, jel jsem zde snad stokrát. Dnes jsem zastavil a přečetl si, co se zde píše. Je to vzpomínka na první světovou válku. Jak je vidět, tak náš národ nesl těžké břímě. Protože jsem jel proti silném a ledovém větru, tak jsem se vydal do stoupání lesem na Hostišovou. V lese bylo dobře a v Rackové na zpáteční cestě jsem měl vítr do zad.

Na poslední fotce mám pro vás hádanku. Co je to za stavbu. Co to bude až to bude?

Ujel jsem 32 km za chladného a větrného počasí.

12.03.2016

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat