pondělí 28. března 2016

TV vysílač



Ahoj cykloturisti, dnešní nedělní ráno mě obudil zvuk motorové pily. Naproti v hospodě prořezávali stromy v letní zahrádce. Všiml jsem si, že lidé většinou dny volna využili na práci kolem domu nebo na poli.

Je hezké slunečné počasí, ale vzduch je studený. Tak jsem na výlet vyjel ve stejném oblečení jako když je +5C. Bylo mně horko, ale na zpáteční cestě proti větru jsem teplé oblečení ocenil. Cestou tam jsem jel s větrem do zad a jel jsem těsně pod 30 km/hod. Za to domů jsem jel 20 km/hod. Před Chrášťanama jsem dohnal velkou skupinku cyklistů na horských kolech. Mohlo jich být do dvaceti. Zajímavé bylo, že zde jelo hodně děvčat. Většinou měli oranžový oddílový dres Cyklo Žopy. Já tyto cyklisty znám ze závodů a ukončování cyklistické sezóny. Před Hulínem jsem na poli pozoroval velké skupinky zajíců. Dělali hlouposti a lozili po sobě. Asi na ně leze jaro. Zima byla mírná a je jich plné pole. Však oni jejich stavy myslivci rychle sníží.

Za Pravčicema se staví dálnice do Zlína. Už zde mají rozestavěný nadjezd. Krásná rovinka bude narušena kopcem v krajině. Pak už jsem pozoroval, jak se postupně blížím k TV vysílači. U vysílače jsem si porovnal výškoměr na tachometru a zažil jsem příjemné překvapení. Můj tachometr měří velmi přesně. Od vysílače jsem jel po poli do Karlovic a vesnice Roštění. Zde mají velmi zajímavý kostel, který je dobře vidět z velké dálky. V Rymicích jsem se zajel podívat k větrnému mlýnu a potom do Kurovic. V této vesnici mají každý rok keř u kostela vyzdobený malovanými vajíčky. Vy tento kostel znáte z období května, když zde fotím krásné keře plné květin.

Ujel jsem 57 km za hezkého počasí, ale se studeným větrem.

27.03.2016

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat