neděle 20. března 2016

Týden 11



Ahoj cykloturisti, tento týden měl rozmanité počasí. Jeden den padal sníh a další den byla mlha. K tomu vysvitlo teplé slunce. Já jsem měl štěstí a mohl jsem udělat fotografii vyznamenání, které představuje naši nedávnou historii. Tak jsem ji použil k oddělení dvou dnů ve fotkách. Mnoho sociálně slabých lidí na tuto minulou dobu vzpomíná se slzou v oku. Jak se měli tenkrát dobře. Na závěr vidíte osud jednoho jízdního kola. Kdo si na to kolo ještě někdy vzpomene? Kolikrát někoho dovezlo do cíle? Možná na něm někdo jel na rande a teď je šťastně ženatý. Kolikrát jeho majitel píchl duši? Časopisy, které naplňují můj čtenářský život a vydatnou večeři po nákupu v Albertu. Dnes jsem vyfotil daleko v polích kříž z roku 1864. Jak vidíte, tak vítr už vydřel vytesané písmo a za několik roků to bude nečitelné. Kdysi, zde vedla cesta. Teď je zde pěšinka.

Možná ve vás tato rozmanitá témata vyvolají myšlenku zamyslet se nad tím, jak žijete.

20.03.2016

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat