neděle 6. března 2016

Velikonoční pozvání



Ahoj cykloturisti, po zamračeném ránu jsem se vydal na výlet. Jel jsem svoji oblíbenou trasu. Kurovice – Záhlinické rybníky – Kroměříž. U velkých rybníků si vždy představuji, že jedu podél moře.

K muzeu v Záhlinicích jsem dojel náhodou. Já vždycky v Kurovicích odbočím na křižovatce a jedu na okraj Záhlinic. Dnes tomu bylo jinak. Po vjetí do Kurovic se na mne přilepilo auto a nemělo mne snahu předjet. Bál jsem se odbočit a raději jsem jel rovno do vesnice. Nakonec mě pomalým způsobem předjela řidička začátečnice. Tak se stalo, že jsem jel první do Chrášťan po polní cestě. Z Chrášťan se jede v Záhlinicích kolem muzea.

Od Záhlinických rybníků jsem jel přes lesní oboru do Kroměříže. Na pěkném asfaltu je zde bláto. Bruslaři si zde dlouho nezajezdí. Lesáci těžili dřevo. Od Kroměříže jsem jel po cyklostezce do Otrokovic. Bylo zde docela rušno. Slušné počasí vylákalo hodně cyklistů a běžců.

Na fotce vidíte program o Velikonocích v muzeu.

Ujel jsem 41 km.

06.03.2016

Karel

Fotky :




Žádné komentáře:

Okomentovat