čtvrtek 5. května 2016

Rohálovská padesátka 2016



Ahoj cykloturisti, rok utekl a je tu zase závod horských kol, při kterém se můžou cyklisté okoupat. Letos máme krásné počasí. Sluníčko svítí, ale rána jsou chladná. Tento týden byla několikrát teplota pod nulou s krásnou jinovatkou na trávě. To znamená, že voda je přímo ledová.

Na závody jsem přijel v čas, ale první závodníky jsem nevyfotil. Kousek jsem si zajel po trase a oni mně ujeli, než jsem stačil vybalit fotoaparát z igelitu. U vody bylo spousta diváků. Někteří na toto místo chodí pravidelně. Už je znám z předchozích ročníků. Fotografové s dlouhými objektivy si vybrali zajímavá místa. Dokonce stáli ve vodě. Jeden cyklista dokonce do vody umístil malou kameru. Oni můžou stát proti slunci. To já s mým starým fotoaparátem nemůžu. V průběhu závodu jsem musel změnit místo. Slunce putovalo po obloze. Já bych, ale stejně na jednom místě nevydržel. Jako vždy se zde odehrávaly zajímavé okamžiky. Fotograf musí být neustále ve střehu, aby mu něco neušlo. Letos jeli někteří cyklisté v saku s vázankou. Bylo to takové pobavení. Vždyť i závodit se dá jet pro radost. Ti, kteří spadli do vody nám udělali radost. Oni mají vzpomínky, jak si zablbli při závodění. Doufám, že nebudou nemocní.

Na místě jsem byl snad až do konce.

Už teď se těším na příští rok.

30.04.2016

Karel

Fotky :


Fotky výběr :

http://parta-svih.rajce.net/2016-04-30-rohalovska50-vyber




Žádné komentáře:

Okomentovat