neděle 5. června 2016

Přílepské békal 2016



Ahoj cykloturisti, rok nám utekl a máme zde příjemnou událost festival Přílepské békal. Už čtrnáct dnů máme nevyzpytatelné počasí. Bouřky, prudké deště a občas kroupy. Až dnes se ukázala vyhlídka na stabilní pěkné počasí.

Na festival jsem vyjel před polednem a vybral jsem si samé vedlejší a polní cesty. Chtěl jsem si to projet, abych věděl, jaké jsou na cestě překážky, až se budu vracet po tmě domů. Také se vyhýbám frekventovaným cestám. To však nic není platné když potkám tři auta s mladýma klukama jak závodí na vedlejších cestách. To se mně stalo na zpáteční cestě.

Na festival jsem přijel na úplný začátek a areál zámečku byl skoro prázdný. Aspoň jsem mohl v klidu udělat fotky zdejšího prostředí. Zahrada je velmi hezká a účastníci festivalu zde můžou stanovat a posedět u táboráku. Pro děti je připraveno několik atrakcí. Letos zde byly poprvé kozičky. Jízda na koních. S blížícím se večerem začnou přicházet diváci a areál se pomalu zaplní. Přesto zde není plno a každý si může sednout na pěkné místo. Je to taková pohodová akce.

Zúčastněné kapely zastoupily snad všechny žánry, které tak nějak patří k posezení v přírodě. Na mě letos nejvíce zapůsobila kapela Hrnek a jiskru do života, mně zase vnesla mládím oplývající kapela D.N.A. Někteří vystupující už patřili ke stálicím tohoto festivalu a nijak nepřekvapili. Je dobře, že každý rok přijede někdo nový.

Akce se velmi vydařila. Počasí nám přálo. Je potřeba pochválit pořadatele akce. Je to práce pro hodně lidí a určitě mají velkou podporu ve své obci. Jen péče o tak velkou zahradu musí být náročná.


Ujel jsem 38 km s krásným počasím.

04.06.2016

Karel


Fotky :


Odkaz na festival :

http://www.bekal.prilepy.net/


Žádné komentáře:

Okomentovat