neděle 13. listopadu 2016

Traktoriáda Hostišová 2016



Ahoj cykloturisti, je to neobvyklé, ale dnes jedu do Hostišové již po druhé. V noci jsem zde byl na festivalu a teď pojedu na sraz traktorů. Od rána je venku chladno a fouká vítr. Dnes už jsem moudřejší a beru si teplé oblečení. Hodně jsem zvažoval, kterou cestou pojedu, ale na konec jsem se rozhodl jet terénem. Je to hliněný chodníček podél potoka. Byl jsem mile překvapen, když jsem přijel k potoku a uviděl jsem stavbu nové cesty. Zatím je udělaný základ a kamenitý povrch. Už tento povrch stačí, abych projel za mokra. Oni zde určitě položí asfalt. Tak mám asi novou cyklostezku. Je to velmi dobrá věc. Já tak budu moci jezdit do Holešova vedlejšími cestičkami s malým provozem
.
Do Hostišové jsem jel lesem s několika serpentinami. Trošku jsem se zapotil, ale nebylo to nic hrozného. Když jsem přijel k rozhledně, tak začala jízda traktorů do vesnice. Mají zde okruh a ten několikrát projeli. Tak jsem měl možnost udělat hodně fotografii. Nakonec se sešli u rozhledny a začalo přetahování dvou traktorů na laně. Bylo to vzrušující, jak se silné stroje rozjely a začaly spolu bojovat. Z komínů jim letěl černý dým. Motory pracovaly naplno. Další atrakcí bylo projíždění vyznačenou trasou. Bylo to krásné, ale já jsem měl hrozně zmrzlé prsty. Na teploměru bylo 0 C. Tak jsem se šel ohřát k ohni. Na tomto místě stojí rozhledna a kolem je několik hliněných staveb.

Po pěkné akci jsem zvažoval, jak bych si ještě mohl svou trasu protáhnout, ale nakonec jsem zvolil nejkratší cestu domů do tepla. Jel jsem po malém hřebeni, ale skoro nic nebylo vidět. Když jsem dojel k řece Dřevnici, tak bylo na teploměru 1 C.

Dnes jsem ujel málo kilometrů v chladném počasí, ale vše bylo vyváženo setkáním s krásnými traktory. Jsou to stroje, které v mládí potkával na vesnici. Opět musím občany vesnice Hostišová pochválit za pěknou akci.

Ujeto 20 km v chladném a větrném počasí.

12.11.2016

Karel

Fotky :

 http://parta-svih.rajce.net/2016-11-12-hostisova-traktoriada

Žádné komentáře:

Okomentovat