sobota 25. února 2017

Masopust 2017



Ahoj cykloturisti, dnes je od rána přes okno moc hezky. Slunce svítí a já mám pocit, že můžu vyjet na výlet v lehkém oblečení. Musím přiznat, že jsem to úplně dobře neodhadl a mohl jsem si vzít tašku na zadní nosič s bundou.

Vyjel jsem směrem na Kroměříž a dospěl jsem k závěru, že proti studeném větru nepojedu. Mé oblečení bylo nedostatečné a tak jsem zvolil trasu lesem, kde nefouká. Vyjel jsem na Žlutavy a po hřebeni lesem do Kostelan. Tam jsem potkal první skupinku maškar. Byli příjemní a snažili se mně nanutit účtenku s novým způsobem přiznání daně. Naúčtovali mě snad všechno. Jen ten vzduch co dýchám, zůstal nezapočítaný.

Dále jsem jel na Tabarky a minul jsem historické pohřebiště. Napadlo mě, jak jsme zde v té době byli zaostalí. To už po Středozemním moři plachtily lodě s různými technickými pomůckami. Uměli tam psát a počítat. Znali dráhy nebeských těles.

Kolem větrného mlýna ve Velkých Těšanech jsem projel a také kolem bývalého vojenského prostoru. No a byl tu sjezd do Kroměříže. Proti větru a s velkou rychlostí. To jsem dobře zchládnul. Teď by se mně ta bunda hodila.

V Těšnovicích jsem potkal další skupinku maškar. Měli zde nádhernou loď. Za takovou věc je musím pochválit. No a následovala silniční kontrola. Soudruzi SNB, mně důkladně zkontrolovali kolo. Hlavně se zaměřili na vzorek plášťů. Slečny mně nabízely povzbuzující prostředky. Jako správný řidič jsem odmítl. Vysvobozením pro mě byl příjezd auta. Tak se zaměřili na něj a já jsem utekl.

Kroměřížem jsem lehce projel a vjel do ptačí rezervace u Záhlinických rybníku. Zde jsem zažil krásný západ slunce nad zamrzlou hladinou.

Domů jsem dojel v pohodě, ale teplo mně nebylo.

Ujel jsem 47 km, za slunečného, ale studeného větříku.

25.02.2017

Karel

Fotky :


 

Žádné komentáře:

Okomentovat