sobota 25. února 2017

Spytihněv zima 2017



Ahoj cykloturisti, byl jsem zvědavý, jak to vypadá v přístavišti lodí ve Spytihněvi. Už na soutoku řek Moravy a Dřevnice jsem musel zastavit. Zaujalo mě, kolik ve vodě plave odpadků. 

Za Napajedly jsem jel na Pahrbek terénem a byl to velký zážitek. Byl zde led a pod ním bláto. Bylo to jako bych jel na nějakém splašeném zvířeti. Jen jsem si přál, abych nespadl. Na mnoha místech, byl ve spod led. 

V přístavišti stály stejné lodě jako na podzim. Teď však byly uvězněné v ledu. Vyfotil jsem ceník občerstvení. Určitě sem už brzo někteří z vás vyrazí.

Nad Spytihněví jsem jel po JZD cestě a kochal se západem sluce nad hradem Buchlov. Na vrcholu je místo, kterému se říká hvězdárna. Už jsem zde mnohokráte fotil. Dnes to bylo na sněhu se zapadajícím sluncem.

Následně jsem sjel z kopce do údolí a pak na cyklostezku do Otrokovic. Ve sjezdu jsem zchládnul a těšil jsem se domů do tepla.

Ujel jsem 26 km.

19.02.2017

Karel

Fotky :


 

Žádné komentáře:

Okomentovat