pondělí 17. dubna 2017

TV vysílač Stará Ves



Ahoj cykloturisti, máme zde další pěkný den. Dnes tolik nefouká jako včera a tak jsem vyjel jen v krátkých kalhotách. 

První jsem jel směrem na Holešov po větru. Jelo se velmi dobře. Tak by se mně líbilo jezdit. Na začátku jsem neměl celou trasu vymyšlenou, ale jak jsem jel, tak jsem si ji prodlužoval. Na závěr jsem se rozhodl zajet k TV vysílači ve Steré Vsi. Ve stoupání do Karlovic se za mnou objevil cyklista a já jsem se rozhodl, že se nenechám předjet. Tak jsem zabral a ujel jsem mu. Dále se jede kousek po polní cestě. Dnes se jelo špatně. Když bylo mokro, tak zde jezdili jezdci na koních a polní cestu rozryli. U věže jsem si udělal několik fotek a podíval se, kam pojedu nazpět. Z tohoto místa je vidět část Otrokovic. Byl však opar a fotky se nepovedly. 

Na zpáteční cestě jsem jel proti větru. U Pravčic je vidět jak postupuje stavba dálnice do Zlína.

Ujel jsem 59 km v teplém, ale větrném počasí.

02.04.2017

Karel

Fotky :



 

Žádné komentáře:

Okomentovat