sobota 6. května 2017

Divadélníci 2017



Ahoj cykloturisti, tento týden jsem úplnou náhodou objevil plakát oznamující, že divadlo Zlín pořádá cyklistický výlet do Otrokovic

Na sraz jsem nejel do Zlína, ale jel jsem jim naproti ke splavu v Otrokovicích. Příjezd jsem odhadl úplně přesně. Položil jsem kolo na pole a začal fotit. Jelo hodně cyklistů a zachytil jsem jen některé. Dokonce měli policejní doprovod. Bylo to dobře. Policista ihned namístě zajistil, aby byla cyklostezka průjezdná a nikomu se nic nestalo.  Pak už začala příprava jídla. K tomu nám hrála šikovná holka na harmoniku a hezky zpívala. Pokecal jsem o cykloturistických výletech a vyrazil na další cestu. Projel jsem se po okolních vesnicích. Hodně jsem volil polní cesty. Slunce krásně svítilo a chtěl jsem si toho užít. Jenže se přihnaly mraky a spěchal jsem domů. Doma jsem vyhlédl z okna a už pršelo. Tak jsem to dobře zvládl.

Ujel jsem 38 km za pěkného počasí.

06.05.2017

Karel

Fotky z akce :


Odpolední fotky :


 


Žádné komentáře:

Okomentovat