sobota 8. července 2017

Samota Kozrál



Ahoj cykloturisti, dnes jsem vyjel až po 15 hodině. Četl jsem návod na Kaspersky Security Center. Výpočetní technika je stále složitější a stále víc lidí nám chce přes Internet ublížit. Venku se honily mraky. Přesto nezapršelo.

Jel jsem údolím podél potoka do Rackové. Za vesnicí jsem potkal spolupracovníka, jak běží z Žeranovic do Zlína a zpět. To musí být aspoň 25 km. Pak jsem jel do Holešova k zámku. V zámecké zahradě právě skončila nějaká akce. A já jsem se rozhodl, že se pojedu podívat na místo zvané Kozrál. Už jsem zde jel mnohokrát a vždy jsem si říkal, že to jednou půjdu prozkoumat. Jel jsem proti větru do táhlého kopce. Klesla mně rychlost na 10 km/hod, ale přesto jsem dohnal cyklistu. Ten však najednou zastavil a říká si pro sebe. Já se na to můžu vy… Mně pak řekl, že má v sobě několik piv. Přesto jel docela dobře.

Tak a jsem na kamenité cestě. Kdysi zde byla asfaltová cesta a ta se vydrolila na kamení. Kameny jsou kulaté a odvalují se mně pod kolem jako ložiska. Je to na rozbití huby. Na místě zaniklé vesnice je odpočinkový altánek a několik budov. Vodní mlýn jsem nehledal. Zkusil jsem pokračovat lesem dále, ale vzdal jsem to. Bylo to zarostené a vhodné pro horské kolo.

Na zpáteční cestě jsem se zastavil u dvou kostelů v jedné obci - Prusinovice. Oba dva jsou pozoruhodné. Dále jsem nabral směr na Přerov a pak na Rymice. Na Křižovatce před Alexovicemi jsem jel rovně a z každé mojí strany si stouplo auto a odbočovalo na jiný směr. Já nemám rád, když jsem mezi dvěma autama. Dobře to dopadlo. Nebezpečnou křižovatku jsem projeli. Pak už jsem jel domů s větrem o závod. Foukal mně do zad.

Ujel jsem 65 km, za teplého počasí.

08.07.2017

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat