čtvrtek 12. října 2017

Strom roku - Kvasice



Ahoj cykloturisti, je to neuvěřitelné, ale v jeden den jsem se od dvou lidí dozvěděl o vyhodnoceni stromu roku v Kvasicích.

V sobotu ráno bylo škaredě, ale odpoledne jsem vyjel po mokré cestě. Postupně uschla. Jel jsem přes Záhlinické rybníky do Kroměříže. Tam jsem se zastavil u hospody se slunečníma hodinama. Pak už jsem jel po cyklostezce podél řeky Moravy do Kvasic. Na cyklostezce je na několika místech vidět, že se v týdnu projevil velmi silný vítr a několik stromů spadlo. Vše už bylo zprůjezdněno. V Kvasicích jsem zajel do zámeckého parku a vyfotil slavný strom. V bývalém zámečku je domov důchodců.

Cestou domů jsem se zastavil u příjezdové cesty, na kterou spadl velký strom.

Ujel jsem 43 km ve vlhkém počasí.

07.11.2017

Karel


 Strom roku :



Fotky ze dvou fotoaparátů :




Žádné komentáře:

Okomentovat