čtvrtek 12. října 2017

Zlínská padesátka



Ahoj cykloturisti, máme zde asi poslední závodní aktivitu v našem okolí. Je to velmi kopcovitý závod kolem Zlína. Pořád nevím, kam bych se šel postavit a dělal fotky. Nakonec volím průjezd přes Kudlov a Pindulu. Vyjel jsem z domu pozdě a závodníci na krátké trati mně skoro ujeli. Tak jedu na dlouhou trasu a tam mám štěstí. Jsem na místě dřív. Avšak nedávám pozor a první závodník mně ujede. Tak nemám jeho fotku. Napřed fotím před lesem a pak se přesunuji na velkou louku s výhledem do krajiny. Fotím zde pomalu projíždějící závodníky. Stoupají po louce do kopce a je vidět, že toho mají dost. Někoho jsem viděl zvracet. Slunce svítí, ale já mám záda od ledového větru zmrzlá. Aj na ruce cítím, že by byly dobré rukavice. Proto nevydržím do konce a odjíždím ve chvíli, kdy to vypadá, že je konec závodu.

Abych měl co nejlepší zážitek z hezkého dne, tak jedu ke kostelu přes Provodov na Malenisko. Stará kostková cesta se opravuje. Je velmi prudká, ale dnes to zvládám v pohodě. Je vidět, že mám za letošní rok hodně najezděno na kole. Od kostela jdu pěšky po křížové cestě nad Řetechov a po loukách do údolí. Cesta na Pindulu je velmi nebezpečná. Hodně řidičů se vrací z výletu do Zlína a jedou jako blázni. Prostě nedělní přesun do města. Oddechnu si až u Majáku v lese. Zde je už klid a po průjezdu Malenovicemi se dostanu na cyklostezku domů.

Ujel jsem 57 km. S chladným závěrem dne.

01.10.2017

Karel


 Závody :


Moje cestování :

Žádné komentáře:

Okomentovat