pondělí 1. ledna 2018

Novoroční výstup 2018



Ahoj cykloturisti, zdravím vás v roce 2018 a doufám, že žádní západní politici nevyprovokují v tomto roce válku. Abychom mohli spokojeně žít jako doposud a věnovat se jezdění na kole.

První den v roce se koná na Hostišové výstup na Hřeben vysoký 399 m.n.m. Už jsem se této akce účastnil víckrát a dnes jsem vyjel hodně pozdě. Když jsem přijel pod hřeben, tak už se poslední účastníci vraceli do vesnice. Já jsem vytlačil kolo na Hřeben a udělal fotky. Dnes jsem zde byl sám a mohl jsem v klidu fotit, tak abych neměl v záběru lidi. Škoda, že nehořel oheň.

Cestou jsem vyfotil silniční ukazatel s prvním letošním kilometrem. Náhodou jsem objevil místo, kde přebývají přes léto bezdomovci. Viděl jsem v trávě vyšlapanou pěšinku a šel jsem se podívat co v těch keřích je. Už vím, kam nemám chodit.

Ujel jsem 25 km, za vlhkého zataženého počasí. Teplota byla přijatelná.

01.01.2018

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat