úterý 8. května 2018

Grafitti Hulín


Ahoj cykloturisti, z televize jsem se dozvěděl, že v Hulíně mají pěknou výzdobu města. Lidem se to libí a radnice požádala sprejera, aby se přihlásil a udělal další pěkné obrázky. Jinak se sprejování na objekty považuje za přestupek a trestá se pokutou.

Já jsem se tam vydal z výletu do Kroměříže. Byl jsem se podívat na dračí lodě. Udělal jsem fotky grafitti a až doma jsem zjistil, že nemám Havlíčka. Tak jsem tam znovu vyrazil následující den. Přijel jsem tam odpoledne a stín od slunce šel přes obrázek. Tak jsem si zajel kousek na Přerov a na zpáteční cestě jsem, uděl další fotky. Slunce však na obrázek stále vrhalo stín. Měl jsem přijet až k večeru.

Pokud víte někdo o dalších pěkných obrázcích, tak dejte vědět.

06.05.2018

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat