úterý 1. května 2018

Rohálovská padesátka 2018


Ahoj cykloturisti, dnes jedu fotografovat závodníky na Rohálovskou padesátku. Venku je slunečno a sucho. Takové hezké počasí na tomto závodě nepamatuji. Vždycky je mokro a chladno. Minulý rok byl obzvláště těžký. Bylo zima a řeky byly rozvodněné. Závodníci jezdili většinou přes řeku po mostě. Měl jsem s sebou rukavice a po fotografování jsem si je rád navlékl. Letos je to však jiné – máme na sobě krátké oblečení. V řece je málo vody a koryto je rovné. Většina závodníků řeku bez obtíží přejela.

Po závodě jsem se vydal směrem na Pacetluky a k TV vysílači nad Starou Vsí. Od vysílače jsem jel domů proti větru. První jsem se však spustil do údolí a do Hulína. Pak za kolejemi až do Tlumačova.

Ujel jsem 64 km za pěkného počasí.

28.04.2018

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat